15 december 2008

Helgen går fort

Jaha denna helgen svischade förbi den också. Det går så himla fort. I lördags var jag på stan och fixade lite ärenden medan Jonas och Elliot var hemma. På kvällen kom Jullan och Menne och vi åt tacos. Jag har inte ätit det sedan jag var gravid. Trodde nästan inte att jag skulle gilla det igen. Vi gjorde det en gång i början av graviditeten och jag tyckte det luktade så illa så jag kunde inte äta det.

I alla fall så frågade vi Jullan och Menne om de kan tänka sig att bli Elliots gudföräldrar och de tackade ja. Sen var det lite diskussioner om vem som håller när men det löser sig nog, hihi. Igår pysslade jag nästan färdigt julkorten imorgon ska jag gå till ICA och köpa frimärken och skicka dem. Det var kul att pyssla igen det blir ju så sällan.

På förmiddagen idag var jag på återbesök på BVC sen tog vi en lång promenad över Ingelstorp hem. Det är verkligen fantastiskt att vi bor så det är så nära landet men ändå i samhället. Perfekt helt enkelt. Imorgon är det inget planerat det är skönt. Jonas har varit ute med en leverantör ikväll så imorgon kväll får vi ha lite myskväll. Elliot har varit lugn ikväll och han somnade vid halv tio tiden. Får se hur många gånger han vaknar inatt.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Såklart vi vill vara Elliots gudföräldrar, det är en ära! Kram till er från faster Julia