21 december 2008

Länge sedan jag bloggade...

Då var helgen över men snart är det ledigt för hela familjen igen. Jonas jobbar bara måndag och halva tisdag sen är vi lediga länge. Ska bli så skönt.

Elliot har redan fått två av sina julklappar. En jättefin spjälsäng och spjälsängsskydd med Mumin. Det blev jättefint nu ligger han och sover i sin nya säng. Han ska få några klappar till från sin mamma och pappa men vi kunde inte vänta med hans säng. Han är så söt när han ligger och sover. Han ser så liten ut.

I fredags var vi och åt julbord på Öppna Förskolan det var jättetrevligt. Tyvärr var det många som hade lämnat återbud pga sjukdom men vi hade kul ändå. Efter det åkte vi bussen in till stan och fixade lite ärenden innan jag skulle klippa mig. Jonas och Elliot gick på stan under tiden. Det var himla fint att få bli opysslad lite. Jag klippte mig inte så mycket ska försöka spara så jag har långt hår till sommaren.

Igår var vi i Trekanten och firade Inger hon fyllde år. Det var trevligt.

Inatt sov Elliot över ett mål. Han åt vid åtta i Trekanten sen när vi kom hem trodde jag han skulle vakna men han somnade om och ville inte äta förrens vid två han somnade om direkt och ville inte ha mat förrens halv sju. Det var perfekt hoppas att det blir lite längre mellan målen nu för under en tid nu har han ibland vaknat varannan timme och det är lite jobbigt. Han kanske sover bättre nu när han har lite mer plats.

/Anne

Inga kommentarer: