29 december 2008

Mycket gjort...

Idag var det inte så mycket slapp-dag. Vi hade lite sovmorgon till klockan tio sen gick vi upp åt frukost, Elliot käkade och sen bar det av till IKEA och Stadium. Jag köpte ett par gore-tex adidas-skor. Har haft vanliga löparskor men det är inget bra när det är blött och pölar sen är väl de nya skorna varmare. När vi kom hem så testade jag de nya skorna. Jag fick fodrade träningbyxor och träningsjacka av Jonas som jag också testade och det var bra. Nu kan jag verkligen inte skylla på dåligt väder och hålla mig inomhus.

Ikväll var jag och handlade till nyår och Jullan hjälpte mig. Kvällen avslutades med lite tacos och så får vi se om vi hinner spela lite bowling kanske om man har tur. En bra dag kan man sammanfatta det som. Imorgon ska Jonas jobba så då är vi själva hemma Elliot och jag. Jag ska försöka förbereda lite inför nyår och så ska vi väl ut en runda också. Hoppas det blir lika fint väder som det var idag. Kallt och soligt det är fint.

Jullan hälsar till alla besökare.

/Anne

Inga kommentarer: