14 augusti 2011

Imorgon jobbardag igen

Vilken trevlig födelsedag jag hade igår. Den var super och avslutades med en jättegod middag. Man kan inte vara annat än nöjd fick ännu fler fina paket. Särskilt nöjd över min make som hade köpt en jättefin ring till mig. Jag hade ju redan fått en mobiltelefon så jag blev extra överraskad. Nåja idag har väl inte varit den roligaste dagen tycker inte jag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten och jag känner faktiskt inte riktigt för det.

Normalt så gillar jag vardagen men just idag så längtar jag inte efter den alls. Mitt jobb är inte supertråkigt på något sätt men det känns bara väldigt ångestladdat att åka till jobbet imorgon. Nåja det blir säkert bättre när man har kommit igång. Brukar väl vara så efter fyra veckors semester. Eller vad vet jag som aldrig haft så lång semester innan. Det är ju bara det att semestern har varit toppen. Kunde varit lite bättre väder men så är det väl alltid.

Summerar jag min semester så har vi haft det toppen. Hela sommaren har varit toppen. Vi började med att köpa sommarstuga i slutet av maj. Vi hade en kul midsommar vilket vi tackar fam Ivarsson/Ousbeck för och så bröllopet som var sommarens höjdpunkt. Sen var det nedvarvning och semester i fyra veckor och så är vi här. Fasen det har varit en av de bästa somrarna och än är den väl inte slut hoppas jag. Kan ju vara fint väder även i slutet av augusti och i september. Vi håller tummarna för det helt enkelt. Man får ta vara på kvällar och helger och planera någon utflykt till hösten. Har redan sagt att det får nog bli en vända till Göteborg och Liseberg när vi får tillfälle.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

hälsning från finland.mamma