12 augusti 2011

Sista semesterdagen

Buu lite ledsamt är det att sommaren är slut redan. Fasen också fyra veckor går fort men summerar jag min semester så har den varit bra. Kunde varit lite bättre väder de två första veckorna men solen kom äntligen den tredje veckan och denna veckan har varit lite kylig men ok. Nu är vi i stugan och vi har fått mkt gjort idag. Solen har varit framme och det har varit hyffsat varmt. Vi har målat och målat och måla på sommarstugan. Det blir superfint verkligen.
Jag och Jonas har varit själva i stugan några nätter och vi har varit på lådbilslandet i onsdags och igår jobbade Jonas och då körde jag och Elliot lite utflykt med cykeln och så har vi byggt en del med lego och lekt. Skönt att bara ta dagen som den kommer. Igår kväll hann vi med en vända till Borgholm också men det var ganska dött där. Inte många turister kvar i stan på gott och ont. Imorgon är det min födelsedag och då ska vi fira för andra helgen i rad. Man blir ju bortskämd helt enkelt.
Nu har jag och Inger cyklat till Sandvik och handlat pommes till kvällens grill och rödvinet är upphält. Trevlig helg allihopa.
/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Annes födelsedag, hurra hurra hurra. grattis Anne.
från Inger o Krister