15 januari 2014

Halva veckan gått...

Nu har vi äntligen fått lite vinter. Inte mycket snö men kallare och jag gillar det faktiskt.

Helgen gick som ett skott. Så himla skönt att hela familjen är samlad igen. Elsa var inte pigg på söndagen så vi höll oss hemma. Jonas och Elliot gav sig in till stan och Lattjoland. Snön yrde ute och det var lite småkallt. Äntligen har vintern kommit. Hoppas på lite mer snö dock så vi kan gå till pulkis. Nåväl Jonas spelade innebandy som vanligt. Jag tänkte gå på gympan men eftersom jag kände mig lite illamående (psykisk illamående pga Elsa varit sjuk :-)) så sprang jag en runda istället. Kan man springa hem om man mår sämre. Skönt var det i varje fall. Halt men med broddar gick det bra. Länge sedan jag bara sprang i lugnt tempo och gled fram. Det var riktigt gutt.

Igår var det dags för ännu en simskola. Nu var nya simläraren där. Det gick bra. Förvånad över att det går så bra med lilla busan. Kan ju inte vara jättekul att sitta och titta på när brossan får bada. Men känner att det blir för svårt att bada med båda så än så länge tittar vi på.

På kvällen sprang jag en runda med grannen det var superkul men jobbigt. Jag vet inte vad det är men springer jag själv med musik i lurarna går det så bra. Men grannen känns det tungt men kul är det att få sällskap. Snart får jag väl upp flåset mer så jag kan prata och springa samtidigt, hihi. Men är väl kvinna!

I morgon blir det after work med tjejerna. Vi blir ett gäng och det ska bli så himla kul. Ser verkligen fram emot det.

/Anne

Inga kommentarer: