08 januari 2014

Simskolan är igång

Tillbaka till verkligheten igen. Idag var det dags för förskola igen för storbusen. Ett jullov springer iväg. Känns ändå bra att vara tillbaka i verkligheten. Men det kommer nog ta några dagar innan vi får ordning på läggdags. Fast det gick bättre idag. Men båda barnen sov när jag steg upp kvart över sju. Det är inte vanligt. Men det vaknade nästan direkt så det var väl på gång.

Igår var första gången på simskolan igen efter jullovet. Nu är det krabban som gäller och det var helt fantastiskt kul att se vad duktig han är vår lille son. Han gillar verkligen simskolan inget bus utan väntar och vill hela tiden lära sig av simskoleläraren. Det var många nya men några man kände igen. Lite sämre tid dock för vår del. Mitt i Elsas kvällsmat men det gick det också.

Vaknade idag med världens ondaste rygg. Det var länge sedan jag hade så ont i ryggen. Nåväl inte helt oväntat eftersom jag inte kunnat ut och springa. Idag blir det till att gå ut i gymmet när Elsa sover efter lunch. Måste försöka mjuka upp ryggen så det inte gör så ont. Tog till och med värktablett idag och det gör jag inte ofta.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

ja han är duktig den lilla "kungen" en riktig liten fisk! Synd att du har så ont i ryggen, hoppas det blir bättre under dagen!