02 januari 2014

Nyårslöften

Jag är inte så mycket för nyårslöften. De kan vara svåra att hålla och så blir man jättebesviken ändå. Men jag har ett mål att hålla fortsätta hålla min vikt, ska väga in mig imorgon. Efter julhelgen hade jag gått ner 0,1 kg vilket kändes bra. Hoppas nyårshelgen också ger samma resultat. Jag har inget behov av att gå ner så mycket mer men det gäller att hålla vikten. Trivs bra med min vikt nu och känner att jag orkar bra mycket mer.

Mitt nästa mål är att försöka springa 2-3 dagar i veckan. Har märkt att min rygg mår mycket bättre av det. Idag blev det första långrundan på ett tag. Det var väldigt skönt väder och jag fick bra flyt på rundan. Sprang mycket i slingan med mjukt underlag så det blev en mil till slut.

Nu laddar vi för morgondagen då min kära make fyller år. Upp tidigt med frukost på sängen och så planer på att åka till simhallen.

/Anne

Inga kommentarer: