23 november 2008

En alldeles vanlig lördag...

Idag hade jag och Elliot sovmorgon som någon redan har skvallrat om. Det var skönt. Elliot har varit snuvig inatt så det har inte varit så lätt att sova. När vi väl kommit upp så blev det dock fart på oss. Hela familjen åkte in till stan för att uträtta en del ärenden. Hela listan blev dock inte avbockad men en del. I eftermiddag somnade mamma och Elliot i soffan när vi skulle titta på Liverpool. Sen gjorde vi jättegod mat - risotto med fylld fläskfilé mumsigt. Kvällen avslutades med att titta på film en jättekul film med Steve Carell "Min brors flickvän". Han är fruktansvärt kul Steve Carell. Min och Jonas favorit ända sedan vi började titta på amerikanska "The Office" han är helt enkelt oslagbar.

Imorgon är det kroppkakemiddag i Trekanten och då menar jag riktiga kroppkakor inga vita. Det är så fantastiskt gott.

/Anne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag protesterar det är de vita som är redia// Annicka

Anonym sa...

Det skall vara dom grå....
Kjelle