16 november 2008

Söndag kväll..

En trevlig helg är nästan slut. Vi har hunnit med en hel del idag jag och Jonas och Elliot. Vi var på IKEA och köpte grejor till gymmet. Vi ska ha en spegelvägg och skärma av med ett draperi. Draperiet är nästan klart ska bara fållas. Det kommer bli jättefint tror jag. Medan jag sydde och Jonas fixade med lampor och grejor i gymmet var Elliot ute på promenad med farmor och farfar. Det var himla bra så kunde vi fixa lite.

Ikväll testade Jonas gymmet innan han åkte till innebandyn han var väldigt nöjd. Nu ska vi bara se om vi kan hitta en efx maskin så har vi en bra början på ett gym. Målsättningen ska vara att träna på maskinen tre gånger i veckan. Jag kan dock inte med den ännu så jag får vänta tills Jonas har tid för instruktioner. Ska köpa en babywatch också så man Elliot kan sova i sin säng medan man tränar.

Nu är det snart en ny vecka och då ska vi verkligen se till att gå på babycafet på onsdag. Får se om vi kanske ska gå på babyrytmik också men det blir nog inte denna veckan. Får ta en sak i taget.

/Anne

Inga kommentarer: