02 november 2008

Söndag

Vilken härlig morgon det är. Solen skiner och frosten ligger vit på gräsmattan. Det är så mysigt med höst.

Igår var vi på stan för första gången med Elliot i vagnen. Det gick jättebra han sov hela tiden. Jag måste dock säga att det inte är många affärer som är barnvagnsvänliga. Det är ibland omöjligt att ta sig fram. Fast det kan ju vara bra för då sparar man pengar på så sätt, hihi. Vi fick en del gjort och det var ju bra. Igår kväll var vi hos farmor och farfar. Faster Julia och onkel Emanuel var också där. Han är ju ett charmtroll Elliot för det blev nästan slagsmål om lillkillen och han stortrivdes när han hela tiden fick bli buren och slapp ligga själv. Sällskapssjuk är han ju.

Idag är det Kalmar FF sista hemmamatch. Vi har ordnat barnvakt så vi kan se matchen. I onsdagens match var farmor och farfar också barnvakter och då fick vi till den bästa mat-timningen, Elliot åt precis innan vi åkte och vaknade och var hungrig 5 minuter efter vi kom hem. Vi får hoppas det går lika bra idag.

Inatt vaknade Elliot vid halv två och var hungrig. Det var ju bra tänkte jag. Men det visade sig att jättehungrig var jag nog inte utan jag äter bara lite sen somnar jag. Vilket innebar att Elliot vaknade igen vid tre och var vrålhungrig igen. Vad pigg man själv var då när man fått sova lite drygt en timme. Tur att han är så söt och charmig den lille mannen.

Nehe dags för frukost.

Alla som läser denna blogg håll tummarna för Kalmar FF i eftermiddag. Sen får vi hoppas att Elfsborg åker på däng imorgon!!!

/Anne

Inga kommentarer: