02 november 2008

fotografering...

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Idag var jag och Elliot uppe ganska tidigt. Han åt vid sju sen steg vi upp. Tanken var att vi skulle plocka undan lite och fixa för att senare skulle jag och Jonas hjälpas åt att städa. Jonas gick med Elliot i vagnen en sväng efter frukost så jag kunde vila lite innan städningen. Problemet var bara att jag var så frukansvärt trött så det blev ingen städninng. Jonas rensade fläkten och grejade lite medan jag sov men någon "vanlig" städning kom vi aldrig till. Sen kom Jullan och skulle ta kort på oss. Huset står väl kvar så jag får väl se om jag hinner börja lite med städningen imorgon.

Sen har vi ju även varit och kollat på Kalmar FF sista hemmamatch. Faster Julia och Farmor var barnvakt. Jag säger bara bröderna Elm fy fasen vad bra det var. Första halvlek började väldigt bra sen tappade de lite. Man blir lite nervös när målchanserna bara hopade sig men inga mål. Tur är att det släppte till slut. Nu gäller det att titta på Elfborg imorgon. Hoppas Halmstad kan bjuda på ordentligt motstånd. Men det bör gå väl ändå bara inte Elfsborg börjar göra en massa mål.

/Anne

Inga kommentarer: