11 november 2008

Kommentarer

Kul att ni kommenterar lite mina inlägg. Mer sånt då blir jag glad.

Såg din kommentar Jullan förstår att du är världen stoltaste faster. Får se om vi kan träffas på torsdag. Jag kan ta bussen in till stan tänkte jag.

Såg din kommentar att du var sjuk i helgen Ulle. Vi får komma och hälsa på er någon annan gång. Har sett bilderna efter renoveringen men man vill ju se det live också. Vi får se när det passar. Nästa gång vi ska hem är i början av december får se om det passar med ett besök då.

Till Jossan vill jag bara säga: hoppas det går bra i Östersund. Njut ordentligt av hotellvistelsen fint att få frukost serverad och slippa städa en massa.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg, Anne. Ulle och jag var på vattenjympan ikväll, jobbigt. (Det är hon som talat om för mig hur man kommenterar bloggar, så nu kan jag)