14 november 2008

Fredag jippi

Idag hade jag och Elliot sovmorgon. Vi sov till halv elva det var gutt. Särskilt eftersom vi var vakna mellan tre och fem inatt. Elliot var täppt i näsan och det var jättejobbigt. Men till slut så hjälpte koksaltet så då kunde han få i sig lite käk.

Jonas har varit hemma till stor del idag. Han rensade förrådet och var på mudden och kastade massor. Nu är rummet nästan tomt och han har monterat gymmaskinen. Det är en väldigt stor maskin. Ska bli spännande att testa den. Imorgon är det V75 på Kalmar travet så då hinner vi inte fortsätta med gymmet men på söndag ska vi fortsätta fixa. Vi ska måla väggarna och sätta upp ett draperi och skilja av bakre delen till förråd. Det kommer nog bli skitbra tror jag. Ska köpa speglar på IKEA så ska jag träna på mina ABS pass där ute också. Jag har också fått lite nyttigheter gjorda. Jag har rensat i klädkammaren och byrån. Det blev två sopsäckar fulla med kläder och gardiner. Mammakläderna är också ihopsamlade och ska snart vidare till bättre behövande.

Nu sitter vi och tittar på Idol. Spännande att se vem som får åka hem ikväll. Hoppas det blir Johan.

/Anne

Inga kommentarer: