17 maj 2009

Helgen är över men snart kommer en ny

Ja det har varit en bra helg. Känner sig faktiskt utvilad vilket är skönt. I lördags gick Jonas upp med Elliot tidigt vid halv sju men han är vaken ett par timmar sen vill han sova igen så var det min tur på söndagen.

Elliot har fått in tekniken på att krypa nu han är så söt. Snabbast går det om han har bara ben för då får han bättre grepp på trägolvet. Han är så duktig vår lillekille. Fast nu börjar det bli jobbigt att hålla koll på honom. Han är snabb som bara den. Man kan inte precis sätta honom på ett ställe så sitter han kvar. Det har i och för sig aldrig fungerat för ville ha vidare så bara har han lagt sig ner och asat sig iväg. Han har trillat på näsan några gånger men nu har han lärt sig att ta emot sig. Fast han ser för rolig ut när han ska vila lite och leka med en leksak. Då lägger han sig på sidan så himla komiskt. Han ser så nonchallant ut.

Nu är det snart läggdags för imorgon är en stor dag. Jag ska köra mitt första spinningpass sedan jag kommer tillbaka från mammaledigheten det ska bli så kul. Har ett helt nytt pass som jag lagt in i Ipoden. Men man är lite nervös också.

Godnatt!

/Anne

1 kommentar:

Camilla sa...

hej!
Vad mycket ni hinner med hela tiden! Verkar som ni hade trevligt i Visby. Visst är det mysigt där!
Mats och jag har varit på Öland i helgen. Tänkte på er när vi körde förbi Smedby skylten. HAde lite ärenden på väg hem så vi våldgästar en annan gång!! Gap skratt. KOmmer ju ihå den där Latten.... sååå gott!!
Ska ni till "Bruket" något i helgen som kommer??
Stora killen nu Elliot som kan krypa!!
Kram Milla Pilla