25 maj 2009

Svettigt

Japp idag har man haft spinning igen. Det var väldigt jobbigt men kul. Trots det fina vädret var det 14 som kom och det är jag verkligen nöjd med särskilt som passet är ganska sent på dagen. Fast jag kände av träningsvärken i magen. Var på genomgång igår av nya ABS passet och så körde jag den en gång när jag kom hem. Det var jobbigt kan jag säga men kul. Man tror inte det är jobbigt att sitta på golvet med armbågarna i golvet och snurra med benen åt olika håll. Men gör det en hel låt åt olika håll och olika tempo.



Idag har varit helt underbart väder. Elliot hade en sovstund mellan 11-12 och mellan 13-14 då satt jag i bara bikini och solade det var så gutt. Det gäller passa på nu när solen är här. Jag tyckte jag hörde att det skulle bli sämre väder hoppas de har fel. I eftermiddag gick vi en runda förbi stallet och så runt Ingelstorp. Elliot fick syn på kossorna och tittade med stora ögon. Så söt.



Elliot börjar bli riktigt snabb i vändningarna. Man kan inte vända honom ryggen en sekund. Idag när jag skulle ta en snabbdusch la jag honom i sin säng så fick han leka där för då kommer han ingenstans i alla fall. Fast samtidigt är det så kul att se hans framsteg och hur han hela tiden ska resa sig mot saker. Idag när jag var på stora toan så skulle han försöka resa sig mot vågen. Det var ju lite svårt eftersom badrumsvågen är max 4 cm hög. Men försöka kan man ju alltid göra.

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla lite på CSI håller på att spela in det nu.

/Anne

1 kommentar:

thessan sa...

hallå där.
Hur har ni det? Vi kommer inte till öf imorgon och inte på simmet heller tyvärr såg verkligen fram emot klädsimmet men kevin har fått öroninflammation och fick penicillin i dag som han ska äta i 7 dagar nu och det är nog inte så lämpligt att simma då tror jag :).
Hur är det med er annars då?
Själv så njuter jag av värmen men inne är det lite för mycket bastu tycker jag :)
Ha de gott
Kram