24 maj 2009

Trevlig lördag

I går var jag och Jonas på Skansen Spa. Vi fick ett presentkort där när vi gifte oss och det var helt perfekt. Vi åkte dit på förmiddagen. Det var så fint där vi simmade lite, bastade, badade jacuzzi och bara slappade. Det var så skönt vi fick varsin behandling Jonas fick massage och jag fick kroppspeeling. Det var skönt man fick verkligen igång blodcirkulationen. Vi avslutade med lunch och vilken fin lunchbuffé det rekommenderas.

Hemma var mormor och morfar och passade Elliot det hade gått jättebra. Han är oftast på bra humör om han inte är hungrig och trött. Fast det gäller att hålla koll på honom hela tiden. Han ska resa sig mot allt och vill verkligen inte vara still en sekund. Det händer så mycket hela tiden i hans utveckling.

Igår kväll grillade vi det var smaskens. Jonas föräldrar och mina föräldrar. Det blev gott. Mamma hade tagit med sig rabarber så jag gjorde en paj till efterrätt. Det var gott första rabarberpajen av många denna säsongen hoppas jag.

Nu ska jag leka lite med Totten innan det blir dags för frukost.

/Anne

Inga kommentarer: