25 februari 2009

Baby-café

Det var en bebis på baby-caféet idag och det var Elliot. Det kom ingen mer så vi pratade lite jag och förskolefröknarna. Det var lite synd att det inte kom fler. Det är tur att de är så trevliga där. De hade gjort semlor och allt. Hoppas vi blir fler nästa vecka.

Efter baby-cafét så gick vi förbi Ingelstorp och svängde förbi där de ska bygga stall. Jag ringde Patricia för jag tänkte att hon kanske var hemma. Det var hon så vi gick förbi henne innan vi gick hem. Ville se hennes nya vagn som hon köpt. Den var jättefin snart kommer deras knyte. Jag kollade på en likadan innan vi bestämde oss för vår. Jag ångrar mig inte men den var väldigt fin den också. De ska ha en liten bebis någon gång i början av maj. De kommer veta exakt eftersom det är planerat kejsarsnitt.

/Anne

Inga kommentarer: