03 februari 2009

Hemma igen...

Nu har vi varit hemma en stund. Vi har hunnit äta lite både jag och Elliot. Jag köpte färdig gulasch-soppa på ICA trekanten. Smidigt för jag orkade inte laga någon mat. Elliot har testat sin nya hoppgunga och han tyckte om den. Men det var svårt att få honom på plats själv men man lär sig nog efter några gånger. Stackarn undrade vad det var frågan om när jag skulle få ner honom i gungan. Men sen tyckte han att det var ganska kul.

Snart ska vi ut och gå en sväng jag och Elliot. Han är ganska trött nu för han har inte sovit sen han åkte i bilen. Ska bli fint att komma ut lite men jag var bara tvungen att ta en kopp kaffe först. Jag var lite seg. Inget vidare gott kaffe men jag hoppas att vi får vår kaffemaskin idag. Då blir det riktigt gott kaffe.

Ska bli spännande ikväll för då ska vi få se Jullan och Mennes nya lägenhet. Har sett en bild på köket bara som Jullis mms:ade till mig.

Nu är lillemannen lite ledsen så det är väl dags att gå nu.

/Anne

Inga kommentarer: