09 februari 2009

lite sjuk...

Idag har jag inte varit så pigg. Har haft lite ont i magen till och från i helgen och inatt började jag bli illamående. Man blir ju rädd att man ska få vinterkräksjukan. Men nu känns det bättre så det var väl bara någon tillfällig bakterie. Jobbigt är det att må illa i alla fall.

Dagen började ganska tidigt. Jonas skulle med tidiga morgonflyget så han åkte kvart i sex. Elliot vaknade strax efter att Jonas åkte. Jag försökte få Elliot till att vilja mysa lite i sängen men han var nöjd och ville stiga upp så det fick det bli. Själv mådde jag lagom bra och ville bara sova vidare. Vet egentligen inte vad vi gjorde sen åt lite frukost och underhöll Elliot så gott det gick. Vid halv elva var Elliot så trött och jag var helt slut. Elliot somnade och jag la mig i soffan för att slappa lite. Jag somnade och vaknade inte förrän vid tolv. Låg kvar och småslumrade tills Elliot vaknade vid halv ett. Det var precis vad jag behövde.

Vid tre-tiden sken solen fortfarande lite så jag och Elliot gick bort till flygplatsen för att hämta bilen. Det är inte så långt tog väl ca 45 minuter att gå. Sen åkte vi förbi ICA innan vi gav oss hem.

I natt ska vi sova själva Elliot och jag för första gången men det ska nog gå bra. Jag känner mig jättetrött nu så det blir nog till att gå och lägga sig tidigt. Imorgon ska jag hämta Jonas han skulle komma med fm flyget. Sen ska vi nog ha lite myskväll imorgon. Vad jag saknar min lille! man. Tur att det bara är en natt och som Jonas sa man måste ju jobba också och det har han rätt i.

Tack och godnatt!

/Anne

Inga kommentarer: