10 februari 2009

idag var jag piggare.

Idag har varit en bättre dag. Vi hämtade Jonas på flyget sen skjutsade han oss till stan för jag skulle till jobbet. Elliot var med mig och hjälpte! mig lite med bokslutet, hihi. Nåja Jonas hade datakrångel på sitt jobb så han kom och hämtade oss så var han och Elliot hemma i eftermiddag medan jag jobbade lite. Det hade gått bra med Elliot och det är ju bra att Jonas får lite tid själv med lille-mannen.

I morgon ska vi på baby-café det ska bli trevligt. Ja om det nu inte är värsta snöstormen för då håller vi oss nog hemma. Ska till bvc också. Jag fick ny tid efter det att jag hade missat förra veckan. Blir mycket traskande imorgon för jag ska vara på bvc vid elva sen ska vi gå hem en sväng för baby-carféet börjar inte förrän halv ett. Blir bra med motion kan man säga.

Imorgon är det fotboll. Det vill man absolut inte miss. Jag hoppas att båda bröderna Elm får vara med i startelvan det vore coolt.

/Anne

Inga kommentarer: