26 februari 2009

Lång sovmorgon

Idag var jag och Elliot vakna redan klockan fem. Jag var sååå trött så när det var dags för Jonas och stiga upp gjorde vi ett vaktbyte och jag gick och la mig. Sen la Jonas Elliot hos mig vid halv åtta och han fick lite mat så somnade vi igen. Det var så skönt verkligen behövligt. Vi sov till kvart i tio!!! Sen steg vi upp och fixade lite. Vid elva-tiden var vi på jobbet. Elliot sov så jag kunde jobba på lite. Det gick väldigt bra trots att det hela började med kallsvettningar från mig sida. Det går framåt sakta med säkert. Vi ska jobba lite imorgon också och så ska vi på ett hemligt möte. Ni kommer att få veta inom sin tid om det blir aktuellt... CLIFFHANGER!!!

Ikväll var Elliots farmor och farfar här och hälsade på. De hade köpt kroppkakor till kvällsmat. Det är väldigt gott de smakar precis som hemgjorda. De hade köpt dem på "Kroppkakan" som ligger nära Netto på norra vägen. Sen fikade vi lite som hastigast. De ville träffa Elliot innan de åker till Thailand på lördag. Tänk vad fint att åka iväg nu och sen komma hem förhoppningsvis till vårväder istället.

Nu ska jag gå och fixa mina naglar sen ska jag nog sova. Man blir trött av att jobba.

/Anne

Inga kommentarer: