01 februari 2009

Söndag kväll

Idag fick Jonas sitt bagage i eftermiddags. Det var ju bra att de fick väskorna innan Liverpool matchen. Pratade med honom precis efter matchen och han var hes som bara den. Det hade varit en väldigt bra stämning på matchen.

Jag och Elliot har varit och hälsat på min kusin. Vi hade bestämt att träffas i Moheda hos hennes mamma och fikade lite så jag och Elliot gick ner till Moheda så hämtade pappa oss sen Jag har inte varit där sedan jag var lite så det var kul att se hur de hade det. Man kände knappt igen sig de hade verkligen förändrat huset. Elliot var dock trött och blev grinig mot slutet så vi stannade inte så länge. Det var kul att träffas i alla fall.

I eftermiddag var brossan och Åsa här en kort stund och hälsade på och fikade. Jag har märkt att det blir mycket fikande här imorgon får det bli en väldigt lång promenad. Nåja man är ju inte hemma så ofta så man får väl unna sig lite då. Sen har vi kollat lite på fotboll. Nu ikväll har jag och mamma fixat färdigt hennes arbete. Det blev bra till slut men det tog några timmar. Det är inte så lätt att få ihop allt. Nu ska jag ta och dricka lite the och sen blir det nog läggdags man är lite seg idag.

Godnatt!

/Anne

Inga kommentarer: