05 februari 2009

Det är mycket nu...

Håller på att fixa med min facebook är helt gripen. Det är jättekul. Dessvärre tar det lite tid eftersom jag inte är någon expert men jag gör mitt bästa.

Idag skulle vi till BVC trodde jag. Dessvärre hade jag tagit fel på dagen vi skulle varit där igår, vad pinsamt. Jaha då fick man ge sig ut i snöovädret i onödan. Nej det var faktiskt bra för då gick vi en den långa rundan runt Ingelstorp. Risken hade varit att man hade latat sig och inte gått ut alls idag.

Idag fick vi äntligen kaffemaskinen. Det är riktigt fint kaffe. Tur man ska till jobbet en runda imorgon annars hade risken varit att man hade varit lagom koffeinspeedad imorgon, hihi. Vill även passa på att bjuda in på kaffe om någon har vägarna förbi. Ring gärna innan. Förstår Nettan om du inte är intresserad för du gillar ju inte det men jag har även the och din käre sambo har ju en egen kaffemaskin. Får hitta någon annat man kan locka med...

Nu ska jag gå och fixa nya lakan i sängen finfint. Det är bland det tråkigaste som finns lika tråkigt som att dammsuga.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anne!

Den där kaffemaskinen låter lockande... jag är ledig sportlovet. (V8)Kanske vi kunde komma en sväng barnen och jag.Du kommer impa stort på Mattias med kaffemaskinen!!! Hade ändå tänkt kolla om vi fick komma sportlovet, kaffe eller inte!!!!
Kram Milla Pilla