23 juli 2009

En vecka kvar i huset...

Idag är det en vecka kvar tills städfirman kommer och städar ut huset. Hoppas verkligen att det är klart i nya huset då. Fast det går ju inte så jättesnabbt kan jag säga. Om inte Lasse och Jonas hade varit där och fixat hade vi nog inte kunnat flytta in förrän i september. Man blir ju så trött på dem.

På förmiddagen har Jonas, Daniel och Lasse flyttat ut gymmet. Den stora maskinen fick Jonas montera ner i lite mindre delar igår så det gick bra att flytta den. Efx maskinen flyttas också liksom alla vikter och boxbollen mm. Men motionscykeln behöver vi inte längre får se om Inger och Lasse vill ha den. Den får liksom inte plats så är det bara. Vi har inte använt den på jättelänge eftersom Jonas värmer upp på efx maskinen.

Ska plocka och greja lite nu innan jag måste fortsätta med flyttpackandet. Är lite trött för jag hade så svårt att somna igår. Man har så många tankar och funderingar. Man är ju mest orolig för att det inte ska bli klart men badrummet ska vara fixat tills imorgon men jag tror inte det förrän jag ser det ;-)

Ser också fram emot lördag Jullis och att vi ska träffas det ska bli trevligt. Och Annicka jag har ju inte koll på böckerna för jag har packat ner alla pocketböckerna så himla typiskt tror att den senaste jag läste var den jag fick av dig på posten strax innan bröllopet. Den gav en ett gott skratt när man var mitt i allt planerande.

/Anne

1 kommentar:

emma sa...

hej! dina ord var fina! jag hoppas att det går lättare denna gången! och vad roligt att det bara är en vecka kvar! jättespännande juh=) kramar emma