07 juli 2009

Full på förmiddagen?

Hihi jag är verkligen ingen expertfotograf bilden på huset är ju helt sned. Jag får skylla på att jag stod lite konstigt fick nästan gå upp på uppfarten till grannen mittemot för att få plats med hela huset på bild. Min telefon går ju inte zooma med. Men vi är så nöjda med taket och hängrännor och plåtarbete i zink. Fint fint.

Idag har vi hunnit med en del. Efter vi varit i huset åkte vi in och hämtade tapeter. Vi ändrade oss lite faktiskt men vi är supernöjda med valen får vi se hur det ser ut när det väl kommer upp på väggarna. Sen åkte vi till bauhaus och kollade på en "stege" som jag ska ha i badrummet. Det är en ekstege som jag ska ha i badrummet som inredningsdetalj att ha handdukar på och så. Jag tror att det blir en sån det är inte helt och hållet en sådan som jag ville ha men det är helt ok. Tror att det är mer praktisk om jag ska vara ärlig.

Nu sover Elliot i sin säng så jag tänkte passa på att packa ner lite grejor. Jag ska packa ner allt vinterkläder. Slänga sånt som är gammalt och så bara flytta med sånt man använder. Tror jag är på bästa humöret för detta för jag vill verkligen slänga all skit man har. Man får inte ha inställningen "det kan vara bra att ha" för då behåller man vantar som det är hål i och noppriga halsdukar, hihi. Jag bara skojar det ska nog gå bra.

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika full är jag för jag såg inte att det var snett hihi. släng inte allt, det kan vara "bra att ha" .....du vet/svärmor