04 juli 2009

Lördag kväll

Vilken helg. Igår var det fullt upp igen. Vi var och hämtade tapetproverna igen imorgon ska vi bestämma oss definitivt. Sen var Jonas och köpte det bruna kaklet som vi ska ha och jag och Elliot shoppade lite på Citygross. Vi skulle bjuda byggarna på smörgåstårta så hem och lämna maten sen vidare ut till huset. Vilket skyfall vi hamnade i när vi kom fram. Åskskur jag har aldrig sett något liknande. Man blev genomblöt bara genom att vara i regnet i tre sekunder.

Igår kväll var Pelle och Nettan här. Vi hade bar-tömning och det blev sent. Jag och Nettan tog det lugnt men det var värre med grabbarna. Fast vad kul vi hade. Vid halv tre gick jag och Nettan och la oss och Jonas och Pelle en timme senare. Satt ute och pratade halva natten och faktiskt det var inte jättekallt.

Idag skulle vi till Öland och sola lite var det tänkt. Men eftersom vi gick och la oss så sent så kom vi iväg ganska sen. Pelle och Netta sov ju över så vi åkte först ut till huset och spanade lite. När vi väl kom till öland så hade solen gått i moln och åskan och regnet var inte långt borta så det fick bli till att packa ihop allt igen. Jag, Inger och Jullis åkte till Village och Jonas och Lasse till Smedby. Är så himla nöjd hittade lite grejor till vårt nya badrum nere det kommer bli så himla fint. Jag är supernöjd. Jonas var också väldigt nöjd när jag kom hem.

Nu ska Jonas åka bort till ICA och hämta filmen som jag bokat via nätet. Jäklar vad smidigt det är. Vi ska se "Vi hade i alla fall tur med vädret igen" Vet inte om den fått så bra kritik men det är väl en sån rulle man bara måste se.

/Anne

Inga kommentarer: