03 juli 2009

Fredag jippi

Fast nu spelar det ju ingen roll om det är fredag för nu har vi ju helg hela tiden och är tillsammans. Visst är det gutt. Igår var det väldigt varmt kan jag säga här i Kalmar. Jag hade ingen bil för den var med Jonas och Lasse i Tyskland. Så det blev ingen runda till stranden det är för bökigt med bussen tycker jag. Däremot tog vi bussen in till stan för vi skulle ju på möte på jobbet. Ja jag vet inte om jag blev något klokare snarare bara mer förvirrad. Jag har i alla fall bestämt mig för hur jag ska göra. Sen får vi väl se hur diskussionerna blir med chefen sen. Alla som berörs skulle ha ett möte. Alla som berörs pratar man hela tiden om men i en omorganisation så berörs ju alla. Man blir ju så trött på en del. Nåja nu kan man inte göra mer förrän i september.

Idag ska vi hämta kakel och hämta smörgåstårta. Vi ska smöra lite för byggkillarna tycker de har jobbat på jättebra det blir säkert jättefint. Igår var jag ju inte där och kollade men de bör ha börjat med att lägga på takpannorna nu. Ska bli så spännande att se. Men först skulle vi försöka hinna till stranden en runda men jag är tveksam på om vi hinner. Tydligen är detta sista dagen med fint väder sen kommer regn och åska och kallare. Hoppas SMHI har fel fast det brukar de ju inte ha. Det är väl oftast som de har fel när det fina vädret ska komma istället för tvärtom.

/Anne

Inga kommentarer: