07 juli 2009

Paus med allsång

Ja i eftermiddag var Jonas vid huset och fixade och hjälpte till lite. Skulle lämna tapeterna och så blev han kvar en stund. Elliot sov så jag passade på att packa lite i lådor. Slängde även en del men jag måste säga att vi har inte så mycket onödiga grejer. Vet när vi flyttade från lägenheten tror vi slängde fem sopsäckar med grejor det var mycket.

Har rensat kläder i garderoben så skönt att slippa dem. Jonas tyckte även att jag skulle slänga mina ridbyxor och andra ridkläder men där gick gränsen kanske jag ska börja någon gång hoppas det för det är så himla kul. Kanske försöka hinna till hösten.

Nu är det avbrott i packandet för det är allsång på skansen jag gillar ju det Jonas gick och duscha. Sen är det morden i midsomer vilket är vår favvis. Måndagar Montalbano och på tisdagar Morden i midsomer.

Glömde berätta att jag såg en kändis igår. En blond tjej med löshår och utväxt. Det var Jessika Andersson. Hon var inne på Frank när jag klippte mig. Hon behövde lite hårprodukter jag kan säga att hon skulle behöva gå till en frisör i alla fall shoppade hon Alterna produkter för 1200 kr. Hihi snacka om att hon trodde hon skulle få rabatt för hon var kändis men Jossan min frisör kände inte igen henne. Hihi jag skrattade som bara den.

På kvällen körde jag spinning. Det var jättekul för det var 12 kunder. Det är mycket för att vara måndag och semestertider. Passet är ju ganska sent men det kanske är fördel. Trevlig var det i alla fall.

/Anne

Inga kommentarer: