08 juli 2009

God förmiddag

Härlig sovmorgon idag faktiskt. Elliot vaknade vid halv sex men somnade om och vaknade igen vid sju. Det var väldigt skönt att få vakna innan honom och bara morna mig en stund innan man steg upp och tog itu med dagen. Jonas var lite bitter dock ;-) nej jag bara skojar men vi har en liten deal nu när vi båda är hemma och är lediga så får vi varannan dag att gå upp med Totten. Idag var min dag. Igår steg Jonas upp vid 4:40 och fixade välling och bytte bajsblöja. Sen somnade han ju om men man vaknar ju oftast till lite och då tar det lite tid innan man somnar om. Trodde faktiskt inte han skulle sova så länge eftersom han slocknade igår strax innan sju.

Nu ska vi fortsätta packandet. Det tar tid allt men så är det väl. I eftermiddag kommer mina föräldrar och ikväll skulle Inger och Lasse komma förbi också så det blir bra med lite extrahjälp de vill väl främst ta hand om Elliot och det underlättar kan jag säga. Han vill gärna hjälpa till men det innebär att han plockar roliga saker ur flyttkartongerna och det är ju inte riktigt tanken.

/Anne

Inga kommentarer: