29 april 2009

Audi i mitt hjärta

Japp det kan jag säga att får jag bestämma så blir det bara audi i fortsättningen. Vilken bil alltså. Nu har vi fått en audi A6 men inte den vi ska ha utan en lånebil fram tills bilen kommer från Tyskland. Den är nästan samma bil som den vi ska ha skillnaden är att den är grå och det saknas någon utrustning på denna. Nåja den var hur skön som helst att köra och det kändes helt naturligt med 6 växlar trodde jag skulle glömma bort den sjätte men icke.

Idag har vi varit på babycafe. Det var trevligt att träffas det blev en ganska stor skara och vi fikade och pysslade lite. Efteråt gick jag hem via Ingelstorp och Sofie och hennes son Justin hängde med som sällskap. Hon är jättetrevlig de bor inte så långt från oss. Justin är lite mer än en månad yngre än Elliot.

När Jonas kom hem skulle jag ut och springa en runda. Det gick sådär kan jag säga. Sprang på i början men fick håll nästan direkt höll ut i femton minuter men sen var det kört. Hade ätit lite dåligt idag ingen riktigt lunch bara en fralla och så drack jag en kopp kaffe och åt en banan när jag kom hem. Tror faktiskt att jag får håll av kaffet. Det gjorde ont som fasen även när jag gick trodde aldrig jag skulle komma hem. Bättre lycka nästa gång. Sen sprang Jonas och jag gav Elliot välling och la honom. Han var jättetrött sötnosen. Avslutningsvis åkte jag in till stan för att handla lite. Ville inte ha det tills imorgon kan tänka mig att det är en del folk där och så vill jag förbereda lite idag. Ska i och för sig bara ta med mig såser till knytkalaset imorgon men det är skönt att ligga steget före för en gång skull. Ska grilla oxfilé det ska bli så smaskens.

Imorgon är det baby-sim igen och denna veckan har vi sällskap farmor ska med och bada. Ska bli kul. Hoppas han är på bra humör lillemannen.

Nu ska jag slappa i soffan för jag känner mig helt slut.

/Anne

Inga kommentarer: