23 april 2009

Fan fan fan

Att det ska vara så svårt för FF att göra mål. Man blir så besviken. Vilken tur att vi inte köpte säsongsplatser i år också. Förra året var det desto roligare att sitta på Skansen kan jag säga. Nu var det ju bortamatch idag men de har ju inte vunnit en match ännu så det är för tråkigt. Nåja man ska inte vara någon medgångs-supporter utan vi ska stötta dem även i motgångar. Nya tag nästa match mot Häcken får vi hoppas att de hittar sitt spel tills dess.

Annars tycker jag kvällen har varit bra. Dagen också för den delen. Elliot var på babysim för förmiddagen det var jättekul. Han var dock lite ledsen precis innan vi skulle bada. Det var massor av större barn i bassängen och ljudnivån var väldigt hög så Elliot blev jätteledsen. Det blev bättre sen när Jonas kom då sken han upp igen som en sol. Sen var det bara roligt tyckte Elliot. Kul också för Jonas filmade och tog kort. Efter babysimmet åkte vi till mitt jobb och hälsade på lite. Jag åt lite lunch medan Elliot sov och sen vaknade han och fick lunch likaså. Vi var ju redan ute på äventyr så efter mitt jobb åkte vi till Jonas jobb och hälsade på. Elliot var på pigg som bara den efter sin sovstund så han charmade alla.

Sprang även en runda ikväll. Runt skrotan och vidare runt Lindane och tillbaka via skrotan. Fy fasen vad jobbigt det var idag. Var helt slut efter löprundan. Så hade Jonas fixat mat och efter han tränat i gymmet så åt vi. Det var jättegott sen var man helt slut. Hamnade på soffan resten av kvällen. Blir till att lägga sig tidigt idag för jag är jättetrött. Fint att det är fredag igen.

/Anne

Inga kommentarer: