26 april 2009

Pust

Det blev en löprunda istället. Hade ju tänkt gå i eftermiddag men hann inte det för jag plockade och grejade lite istället så det fick bli en löprunda. Nu börjar man känna att man har lite mer ork. Trägen den som inte ger sig. Men denna veckan ska jag försöka klämma in ett spinningpass också har inte kört på länge när jag hade ont i ryggen. Ska köra interval pass i sommar så det gäller att komma i form.

Jullan och Inger var här innan och fikade lite. Jullis hade med sig fika från sitt jobb. Det är väldigt gott med milanopinnar tror det är mina favoriter. Kommer nog bli några sådana i sommar när vi sitter på granudden och solar. Sen hade hon tagit med sig deras fina mackor så jag har en salami-brie ciabatta i kylen som jag ska äta snart och Jonas har en räkmacka. Mumsigt värre. Jag säger bara Strömssons. De är bäst och de har även den godaste smörgåstårtan i stan. Man kan ju tro att jag är sponsrad men jag tycker verkligen om deras mackor och fika.

Nu ska jag nog ta mig en dusch.

/Anne

Inga kommentarer: