02 april 2009

Baby sim info

Japp det som kännetecknar denna dag är att vi var på babysim info. Vi åkte bussen in och vädret var helt underbart. Så skönt men lite kalla vindar när man kom in till stan. Det var bra information så nu känner vi oss laddade inför nästa vecka. Hmm kan säga att Kevin och Elliot var äldst det var mest "småglin" där hihi. Kan säga att de andra barnen satt stilla i mammas/pappas knä men inte våra ögonstenar. Nepp Elliot och Kevin höll igång. Jag misstänker att de andra har gett sina barn lugnande. Nåja det är ju tur att det är lite fart på barnen. Det ska bli så kul nästa vecka när vi ska hoppa i plurret. Men jisses vad varmt det var att gå runt inne på simhallen och dessutom bärande på honom han vägde 9 kg när han var 5 mån. Ska bli intressant på tisdag när vi ska till bvc igen. Ska försöka fixa en bild på lillemannen i sin outfit när han är redo för beach -09.

Vi var på jobbet en stund efter babysimmet. Passade på att äta lunch där. Vad köpte jag med mig och inte skaldjurssallad från Danskan. Mumsigt och Elliot åt en hel liten burk med palsternacka/morot. Det gillade han. Man blir hungrig av att vara på simhallen även om vi inte badade. Det var mycket intryck för honom. Efter jobbet tog vi en runda genom Baronen men jag var så trött så vi gick till bussen istället. Det var skönt att komma hem. Tänkte först ge mig ut på en runda men det räckte med motionen i stan så jag satte mig i en brassestol och njöt av solen med en kopp kaffe. Verkligen inte fel.

Nu är det snart läggdags. Börjar bli lite trött.

/Anne

Inga kommentarer: