18 april 2009

Lördag kväll

Ännu en bra dag. Vi hann med mycket. Vi gosade och hade mysmorgon hela familjen. Elliot förstår dock inte alltid tjusningen med att kramas och gosa på morgonen. Han vill gärna att det ska hända något men har man bara en leksak eller något så kan man lura honom en liten stund. Fast är han trött så tycker han att det är mysigt. Ja det var gosigt i varje fall. Sen städade vi lite medan Elliot sov.

Idag var vi och kollade in den nya båten som några kompisar köpt. Väldigt fin var den men jag är ju egentligen ingen båtmänniska vågade inte gå ombord. När vi hade båt hade vi den på Kullö och där var det ganska grunt om man skulle ramla i. Denna ligger vid varvsholmen och där var det riktigt djupt så det känns lite mer osäkert. Jag är tycker om havet men vill gärna ha botten och stå på. Men det blir ju mysigt för dem att åka ut och sola och bada på någon ö och bara vara. Får hoppas att det blir en fin sommar. Vi var även på köpstan en sväng och kollade. Jag handlade lite grejor sen var det Maxi och sen hem. Skulle gett mig ut på en joggingrunda efter det men jag har så förbannat ont i ryggen. Klenapa kan man lugnt säga. Hoppas jag är bättre imorgon. Har stretchat och hållt på lite i dag.

Har kollat på Robinson nu men jag tyckte bättre om de gamla versionerna hoppas det tar sig framöver. Jag vet att när första säsongen gick så satt man ju bänkad på förfesten och kollade på Robinson det var ju jätteviktigt. Nu känns det inte riktigt lika intressant. Nu ska vi se om Inter sätter spiken i kistan.

/Anne

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej,

Tack för receptet på laxknyten. Gjorde dem i fredagkväll. Succe!
Kanon gott!
Ni har mycket att stå i nu med husen och allt.
Mats har både schweitsare och danskar som kollar på hans hus. Sista visningen ikväll. Spännande!
Kram Millan