14 april 2009

Fullt upp...

Ja det kan man lugnt säga att det är fullt upp. Hela påskhelgen har varit underbar. Vi har varit ute en hel del och njutit av det vackra vädret. Men som vanligt så går helgen fort och nu är det snart helg igen... Vilket i och för sig är väldigt skönt.

Vad har vi gjort då jodå vi har umgåtts en hel del bara famljen. Blivit bjudna på påskbuffe hos svärföräldrarna det var gott som attans. I går jobbade Jonas skulle på jippo i Halmstad så jag passade på att åka med och stanna hos mamma och pappa. Idag har jag och mamma varit i Ullared och shoppat lite. Det blev en hel del kläder och grejor till lillemannen. Jag är väldigt nöjd med inköpen tycker själv att jag inte köpt något onödigt. Nu är vi kvar i bruket och Jonas är också här så familjen är tillsammans igen. Vilket är skönt. Har haft två nätter med gossen som inte varit så himla roliga. Det är väl så när han ska sova borta. Nu verkar han ha vant sig lite för nu sover han gott i sin säng.

Imorgon blir det slappdag. Jag missar dock babycafét för vi stannar i bruket så hämtar Jonas oss på kvällen han skulle hälsa på handlare imorgon. Vi har ju en del kassar från Ullared och mycket packning så det är inte så kul att åka tåget då. Jag hade massor med grejor jag skulle pyssla med på babycafet så jag får nog gå till öppna förskolan någon annan dag denna veckan får bli fredag då för på torsdag ska vi till Patricia och fika. Hon har utlovat sin berömda blåbärspaj och den vill man inte missa. Diana och hennes lillekille skulle också komma det ska bli så trevligt.

Nu ska jag och Jonas basta lite. Är man halvfinne så är man då måste man väl gilla det där.

/Anne

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej på Er!

Åh vad söt han är! 6 månander, tiden går fort.
Vi har en tripp trapp stol och en bilstol vi ska lägga ut på blocket. Tänkte kolla om ni är intresserade av dessa innan jag lägger ut dem.tripp trappen har bygel och dyna.

//Millan