26 april 2009

Härligt väder

Japp idag var det min tur att stiga upp tidigt. Elliot vaknade vid halv sju. Det var bara till att masa sig upp. Jag somnade nästan på mattan bredvid Elliot när vi lekte. Jisses vad trött jag var. Vi kom ju hem ganska sent igår efter vi varit hos brossan och hälsat på i Braås. Men vi hann med lite fixa och plocka iordning lite och så åt Elliot gröt och sen som tur var började han bli trött igen vid halv nio så då gick jag och la mig också. Så fint.

Idag har Jonas haft premiär med gräsklippning. Det luktar så fint, känns verkligen att våren är här. Nästan sommarvärme jag satt ute i solen en lite stund medan Elliot sov lite efter lunch och man kan inte klaga. Det är helt underbart bara man får lite lä från blåsten.

Nu håller jag på och lagar lite lunch i eftermiddag ska Jonas till golfbanan och jag sticker väl ut och går en långpromenad. Söndagar är inte så dåliga dem heller...

/Anne

Inga kommentarer: