05 april 2009

Helgen går fort...

Ja visst är det så. Kommer inte ens ihåg vad vi gjorde i fredags. Jo vi var på stan en stund hela familjen sen hade vi grillpremiär. Jonas kom hem från Stockholm tidigt så vi hade eftermiddagen på stan. Handlade lite och var ganska nöjd. På kvällen åt vi laxknyten och de var verkligen smarriga.

Vilket fantastiskt väder det var i lördags. Jag tror det eller ej gav mig ut på joggingtur. Det gick bättre än väntat men idag känner man av det i låren. Ska försöka ge mig ut någon kväll i veckan också. Nu är det ju ljust ganska länge på kvällen.

I lördags kom Lisa och Sara och två kompisar till och hälsade på i Kalmar. De bodde på Packis. Jonas och Elliot hade fotbollsdag med lite kompisar och jag, Nettan och Patricia var hos Lisa mfl och partajade lite. Ja inte drack man så mycket mest för att träffas och snacka. Sen gick vi till Harrys. Patricia åkte hem hon har ju mindre än 6 veckor kvar till bebben kommer så jag förstår att hon inte orkade. Det var strongt att hon höll igång till kl 23. Trevlig var det. Jag och Nettan delade på en taxi hem och så sov hon och Pelle över hos oss. Det blev ju inte så mycket sömn. Jag var helt slut. Somnade strax efter två och Elliot vaknade vid halv sju så då fick man stiga upp. Vi hade bestämt att vi skulle in till Packis och äta hotellfrukost och det gjorde att man orkade stiga upp.

Idag var vädret sådär. Men jag var så trött efter bara 4,5 h timmes sömn så det gjorde inget. Vi åkte till Trekanten och hälsade på för Jonas skulle byta däck och tvätta bilen. Vi fick lunch där också det var himla gott. Elliot är så rolig han är så intresserad när alla andra äter. Stackarn han får inte.

Nu har min kära make fixat lite kvällsmat som jag vi ska äta sen blir det tv-tittande innan läggdags. En helt vanlig söndagkväll...

/Anne

Inga kommentarer: