10 juni 2009

Avslutning på Baby-café

Idag är sista gången som jag och Elliot går på baby-café sen är han för gammal för sånt. Det ska bli trevligt. Patricia och Ida skulle också hänga på.

Nu på morgonen har jag faktiskt varit inne på MQ rean och shoppat lite. Passade på innan Jonas skulle jobba det var väldigt länge sedan jag gick där utan barnvagn. Vilket var skönt för det är hopplöst att försöka ta sig fram där med barnvagn. Jag är nöjd i alla fall köpte en del till mig och en del till Jonas. Man märker att man var gravid förra året när man tittar i garderoben för sommarkläder det finns inte så mycket att välja på så det känns bra att ha fyllt på lite.

Nu ska vi nog slappa lite på förmiddagen innan vi ska gå iväg. Ikväll ska vi till Trekanten en runda. Vi ska lämna en duschvägg som vi ska ha i nya huset och så ska vi kolla om de har gjort något mer med grunden. Leveransen av huset är flyttat så vi får det en vecka tidigare. Det känns väldigt bra. Sen får det väl bli till att kolla på fotbollen de kan ju inte bli sämre än vad de var i lördags. Ska nog leta fram matchtröjan kanske det kan ge tur.

/Anne

1 kommentar:

emma sa...

absolut, på med matchtröjan o hejja =) jag tar halsduken också försäkerhets skull så har jag iaf gjort min del även om de inte vinner=) ses snart! kram