29 juni 2009

Första lediga dagen avklarad

Idag har vi haft en fin dag. På förmiddagen åkte vi ut till huset och kollade lite. Skulle mäta lite och så. Sen åkte vi hem och Elliot fick lunch. Det tog lite längre tid än vad vi hade räknat med. Vi packade för stranden och begav oss in till stan. Jonas och Elliot stannade på Jonas jobb så åkte jag ner till stan och hämtade bilbarnstolen som vi beställt. Hämtade Jonas och Totten sen bar det äntligen över till Öland. Så himla skönt det blåste nästan ingenting. Elliot var trött så han sov en stund så kunde vi äta vår lunch. Hade köpt sallad på Kallskänken. Den var jättegod men jag tror inte att den var helt ok för när vi skulle hem så fick jag världen magknip och mådde riktigt dåligt. Känner mig inte helt pigg ännu. Jag kunde inte köra mitt pass ikväll. Vilket var så synd. De fick inte tag på någon ersättare heller vilket var skit. Jag fick så dåligt samvete för mina kunder men men jag tror inte de hade velat ha mig där. Jag var på gränsen till att kräkas också så det hade ju varit fint.

Nu ska vi snart kolla på Montalbano tänkte vi. Det bästa med sommaren är alla deckare som går på kvällarna.

/Anne

Inga kommentarer: