08 juni 2009

Varit lite flitig...

Nu är jag jättenöjd för jag har suttit och fått ihop ett nytt spinningpass endurance och börjat med ett strength pass. Elliot har sovit en stund men jag tror att han börjar vakna nu för jag hör lite ljud från hans rum. Ska köra pass ikväll så jag ska testa de nya passen lite innan om de passen är något att ha. Det är en sak att lyssna igenom musiken hemma sen när man väl sitter på cykeln så kanske det inte passar alls.

Nu ska jag hämta Totten så ska vi nog leka lite. Det är ju en alldeles speciella dag för lillemannen han blir ju 8 månader idag. Tänk vad tiden går fort man hinner ju knappt med. Fast det är himla kul nu för han sitter inte still många sekunder och han har massor med roliga saker för sig.

/Anne

1 kommentar:

Julia sa...

Grattis på 8-månaders-dagen min lilla solstråle Elliot! Hoppas att det blir babysim på torsdag, jag är laddad! :o) Kram från faster