19 juni 2009

Jaaa solen skiner ibland...

Det ser riktigt bra ut inget regn än så länge och det är halvmulet. Ser ut att bli en bra midsommar vädermässigt i alla fall. Kan verkligen inte klaga på morgonen. Vid halv åtta kom sonen och maken med frukost på sängen. Ägg, sill och smörgås mumsigt. Sen hade de varit ute och plockat blommor också. Så himla gullig man blir så glad.

Nu har jag fixat det sista med midsommarkransen, strukit lite kläder, fixat lite fetaostsås till kvällen och man känner sig redo måste jag säga. Elliot sover lite förmiddag så tidsplanen ser faktiskt nästan perfekt ut. Drömde inatt att jag stod i duschen vid tolv och då kan man säga att vi skulle blivit sena eftersom vi ska vara hos Pelle o Nettan vid tolv. Tur det bara var en dröm.

Nu ska jag plocka fram alla grejor som måste med. Resesängen är redan i bilen så ska jag packa lite kläder och pyamas och sånt till Totten. Vad det ska bli kul. Fasen man har ju haussat upp denna dag så man blir ju rädd för att det blir pannkaka av allt. Men det tror jag inte det brukar bli bra när Nettan och jag fått i oss ett par glas vin ;-) tyvärr är det bara vi av tjejerna som får dricka. Nåja man kan ha roligt nykter också faktiskt.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!!

ps förresten så skrev jag fel i min blogg min morbror heter Kjelle och inget annat!!!

/Anne

Inga kommentarer: