09 juni 2009

Mysmorgon

Ja det var verkligen mysigt Jonas skulle iväg till en handlare vid lunch så han åkte inte till jobbet innan så vi hade lite sovmorgon med mys. Elliot var dock väldigt intresserad av att läsa Barometern och ville ta den hela tiden från Jonas försökte med att ge honom något reklamblad men det var helt enkelt nyheter han ville läsa. Jonas skjutsade in oss till stan innan han åkte. Jag hade tid för putsning av håret och så skulle vi handla lite grejor som vi behöver akut. Har tappat bort min pincett för ögonbrynen har ingen aning om vart den har tagit vägen och så lite annat smått och gott. Är nöjd med shoppingen hittade allt vi behövde sen hade vi matpaus på jobbet. Elliot åt mat för 8 månaders bebisar nu. Han börjar bli stor kille. Fast han har inte vant sig vid att det är bitar i maten ännu det känns fortfarande lite konstigt tycker han.

Nu sover Totten så jag passar på att fila på mina spinningpass. Är helt färdig med endurance passet nu och det känns så skönt. Testade det lite igår och det behövdes bara lite juseringar. Ska bli skitkul att köra det på tisdag. Ikväll ska jag hoppa in och köra ett interval pass för Millas kunder. Det är alltid kul för hon har så många stamkunder på sina pass.

Nu ska jag fortsätta med mina pass.

/Anne

Inga kommentarer: