11 juni 2009

Baby-sim

Idag har vi varit på baby-sim. Jullan var med också och plåtade oss. Det var jättekul Elliot åkte rutchkana och så "hoppade" han från kanten. Efter babysimmet åkte vi ner till stan jag och Jullis. Vi åt på Zorbas det var så fantastiskt fint väder man blev riktigt förvånad trodde inte det skulle vara så varmt idag. Vi satt ute och åt. Elliot fick också lite mat sen somnade han perfekt så fick vi äta i lugn och ro. Sen var vi uppe hos farmor för hon hade bytt Elliots present som han fick för länge sedan. En jacka från Kalmar FF. Han är så söt liten supporter.

Vi gick på stan lite handlade lite till Elliot på HM men hittade inget särskilt till mig. Köpte jordgubbar också de var väldigt goda har vi ätit precis. Jag har även hunnit med att köra ett spinningpass det var kul första gången jag kör endurance sen jag började efter mammaledigheten och det gick väldigt bra.

Hämtade mina mammakläder hos Patricia också. Hon behövde dem inte längre och Mia ville låna dem. Vilka flashbacks man fick. Jisses vad kläder jag hade. Mia blev nog glad för hon åker på semester utomlands imorgon med sin familj och det börjar bli svårt att använda sina vanliga kläder. Lite mage har hon allt. Är beräknad till slutet av september. Vi träffade lilla Ida lite snabbt också i eftermiddag. Jisses vad söt hon är lilla tjejen. Så liten så liten. Elliot tittade på henne jättemycket. När hon började skrika lite så var han snabb att kolla vad det var för fel.

Nu ska jag duscha sen blir det till att lägga sig. Är jättetrött och så ska vi iväg imorgon. Vi ska till banken på förmiddagen sen ska vi till mitt jobb en sväng. Det är semesterkickoff och vi fick vara med på ett litet hörn jag och Totten. Ska bli trevligt att träffa alla.

/Anne

Inga kommentarer: