15 juni 2009

Trött i kroppen

Då var man tillbaka framför datorn igen. Har fått en hel del gjort idag och det känns bra. På förmiddagen var vi på jobbet och fick information om omorganiseringen och hur det kommer bli. Jag är väl ganska nöjd och vet vad jag ska göra. Tycker dock synd om mina arbetskamrater eftersom vissa av dem kom i kläm i detta avtalet. Men jag hoppas att det ska gå att lösa sig ändå.

Sen var vi på babysim. Det var jättekul för både jag och Jonas var med. Han börjar komma in i det mer och mer fast han är fortfarande lite lat. Gillar att bara glida runt i vattnet och kolla på kompisarna. Men han simmar lite och det kommer väl han är ju inte så gammal ännu. Sen köpte vi Thaimat som vi åt hemma. Elliot somnade i bilen så jag bar in honom och la honom i sin säng. Jisses vad trött han var. Han sov i 2,5 timme sen. Farmor och farfar hade tänkt åka förbi och säga hej innan de skulle åka till cypern men det var ju ingen mening.

Har även hunnit jobba lite också. Har varit inne och kört ett pass. Det var kul nu är sommarschemat igång.

Hunnit med en tvätt också och så har jag en på gång också. Som sagt var jag är nöjd med dagen.

Hoppas Totten sover hela natten och inte vaknar. Han vaknade igår kväll igen och var vaken en timme lite drygt. Han skrek och så men till slut somnade han om.

/Anne

Inga kommentarer: