05 juni 2009

Helt slut

I eftermiddags lämnade jag Totten i Trekanten känns jättekonstigt att vara själv. Körde ett spinningpass idag extra antar att någon var sjuk. Men det var så tråkigt det kom bara tre personer. Fast det gick bra givetvis men det är roligare när det är fler på passen.

Nåja när jag kom hem gjorde jag jättegod mat. Lax i ugnen med kokt nypotatis och kall sås. Så mumsigt. Jonas är inte så förtjust i det så det gäller att passa på när han är borta. Städade lite också kände mig tvungen men jag orkar inte mer nu så jag får fortsätta lite imorgon eller på söndag. Det ser bra ut i alla fall. Nu ska jag sätta mig framför tv:n och fixa naglarna utan att bli störd det känns lyxigt. Fast man saknar lillemannen brukar gå in och spana på honom några gånger varje kväll för han är söt även när han sover. Jag ska lyda min kära kusins råd att ta det lugnt.

Skulle egentligen packa lite till imorgon men det gör jag inte ikväll jag är helt slut i kroppen och huvudet.

/Anne

Inga kommentarer: