25 juni 2009

Huset har anlänt...

Japp nu har huset kommit. Vi var ute i Trekanten nyss och spanade in alla lastbilarna. Jippi nu känns det ännu mer verkligt. Det ska bli så himla kul. Nu ska vi verkligen ta tag i att välja kakel och sånt till bottenvåningen.

Idag tog vi sovmorgon jag och Totten. Vi steg upp först vid halv sex sen när Jonas klev upp så gick jag och la mig igen. Jag var så himla trött. Elliot somnade innan Jonas gick precis sen sov han till nio. Det var ju verkligen inte dåligt fast det vore bättre om han sov lite längre men man kan inte få allt.

Har suttit ute i solen lite idag också. Det är så skönt att sitta ute jag tackar verkligen för blåsten för annars hade det nog varit olidligt i solen men nu kan man sitta i bikini och det är jätteskönt. Fast det finns ju inte så mycket tid för det men man kan passa på medan Elliot sover. I eftermiddag kom min kusin Jossan och hälsade på. Har ju inte sett henne sedan i november tror jag. Det var innan hon började jobba "på riktigt" i Östersund. Nåja nu är hon hemma igen och det tycker jag är bra. Hon sa själv att hon inte vill bo där en vinter till. Det är ju typ 5 månader med vinter. Jag älskar ju vintern men även 5 månader med kyla typ 20-30 minus och mörkt skulle nog ta knäcken på mig också.

Vi var inne i stan en runda och tittade på Cajsa-Stina på larmtorget. Jag tyckte nog att framträdadet var lite blekt. Men hon är ju himla duktig det kan man inte säga annat. Nu ska jag fixa och greja lite byta sängkläder tänkte jag.

/Anne

1 kommentar:

Millan sa...

Hej kusin!

Gud så spännande med huset. När var det ni planerat flytta in?
Jag har nu avverkat min första sem vecka med magsjuka. kul kul...
Ska bli kanon väder i helgen så det blir att ta igen sol man missat i veckan.
Ska fixa till barnstolen och tripp trappen. Antar att ni snart behöver dem så som Totten växer.
Kram Milla