03 juni 2009

Lääänge sedan jag bloggade

Ja det var väldigt länge sedan jag skrev något har nästan haft abstinens. Saken är den att i helgen var jag hos mamma och pappa och då hade jag inte tid. Det var verkligen fullt upp från fredag till söndag. Hälsade på massor med människor, partayade med mina kompisar i lördags och var på Harrys i Växjö. Harrys i Växjö är väldigt mycket mindre än i Kalmar men ändå ganska trevligt. I söndags firade vi lite mors dag och så var jag och Totten i Trekanten en runda och hälsade på. Jonas var i Stockholm hela helgen på travet både lördag och söndag. Dessvärre inga storvinster men trevligt hade det varit för grabbarna.

Vi har haft en del fel på vårt internet man har fått stänga av modem och router och greja som fasen. Jag höll på att ge teliatanterna (för det var många samtal till supporten) en rejäl utskällning för de är så fruktansvärt omständiga men jag skärpte mig faktiskt. Argumenterade lite tills jag tyckte hon själv borde inse hur urbota trög hon var. Nåväl nu har Jonas hittat felet och det var routern som verkade vara sönder. Så nu kan jag bara använda den gamla datorn för det trådlösa funkar inte. Nåväl jag är nöjd att jag kan surfa igen. Man använder nätet en hel del. Ett ilandsproblem jag vet.

Imorgon ska Jonas och Elliot träffa mäklarna och några andra och göra en energideklaration till vårt gamla hus. Måste vara det när man säljer undrar vad Totten kan bidra med men det ska nog gå bra. Sen ska de till babysimmet. Jag ska jobba, åka bussen tidigt på morgonen, snark. Bäst jag kollar busstiderna innan jag går och lägger mig.

Godnatt

/Anne

3 kommentarer:

Ulle sa...

Jag undrade vart du hade tagit vägen:-)

Jossan sa...

Skönt att du är back on track med bloggen.. har saknat den! :)

Frida sa...

Tack för i helgen!! Va kul det var =) Det får vi göra om snart igen!!

Kram Frida