06 januari 2009

Barbeque

Det är bra med en röd dag mitt i veckan. Vi var bjudna till Trekanten på korvgrillning. Tur att det inte var så kallt på dagen som det varit inatt tror vi hade nästan 15 grader kallt. Det är kyligt. Efter grillningen så gick vi en runda runt i Trekanten och avslutade med lite kaffe hemma hos farmor och farfar. Elliot var på strålande humör mesta tiden men det vände snabbt när han började bli hungrig så då begav vi oss hem. I eftermiddag har vi tagit det lugnt och slappat lite det behövs ibland.

Ikväll är det baddags igen för Elliot och mamma. Det ska bli mysigt.

Imorgon ska jag och Elliot försöka hinna åka in till stan en sväng. Jag ångrade mig om min klänning till dopet så vi ska lämna tillbaka den och försöka hitta en ny outfit. Får se om jag hittar något.

Nehe nu ska jag och Elliot ha sångstund. Jonas har åkt till Trekanten för att hämta min termobyxor som jag glömde.

/Anne

Inga kommentarer: