15 januari 2009

Jobbat lite...

Idag har jag jobbat lite igen. Jag hjälpte Pia lite och började lite smått med bokslutet. Får väl instruera henne lite och hjälpa henne på traven sen kommer hon fixa den som en dans. Elliot var lagom nöjd idag. Lite kinkigare men det gick bra. Paula på jobbet är en av hans favoriter han satt i hennes knä medan hon pratade i telefon idag. Han trodde väl att hon pratade med honom, hihi.

Efter jobbet fixade vi lite ärenden inför lördagens dop och så handlade vi lite dricka och sånt. Det mesta är fixat nu och det känns skönt. Kvällen har varit ganska lugn vi var inte hemma förrän klockan var sju så det blev inte så mycket kväll över.

Imorgon ska vi nog till IKEA en sväng jag och Elliot och så ska vi kanske gå och kolla lite i de andra affärerna där ute. Jag har inte varit i dem så det ska bli spännande. Sen slutar Jonas tidigt imorgon så då är det sista förhoppningsvis fixat. Ska bli kul med barndop vi testade dopklänningen idag och det kommer bli perfekt det är jag helt säker på. Upptäckte att det fanns två öglor så man kan sätta ett sidenband i midjan så det ska jag försöka komma ihåg att köpa imorgon. Glömmer jag så är det inte hela världen för den är så fin ändå. Den är mönstrad med små fjärilar.

Nu är det dags att sova hoppas Elliot sover lite längre mellan målen igen han har varit inne i en period med 3 h max mellan målen och det känns som lite väl tätt. Han var så duktigt ett tag och klarade sig tom 4-5 h men den tiden verkar vara förbi. Hoppas den kommer tillbaka för man blir mycket mer utvilad när man får sova 4 h i sträck.

Tack och godnatt!

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar som att små bebisar växer i perioder och då vill de äta lite mer och oftare. Jag är lite avundsjuk på att du bara kan åka till Ikea så där, när vi ska dit så går en hel dag och det gäller att veta vad man ska ha. Vad är det för andra butiker där ute nu? Vi får nog stanna till när vi åker tilll Öland nästa gång.